? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 19 december 2009

Olycka

Edvin var med och packade väskan när han sov hos faster Lillemor 4-6 dec


Inslagning av paket

Luciatåg på dagis

Edvin på dagis med handväska

Idag har vi klätt granen

Edvins fina hjärta han gjort på dagis.


Igår var vi och åt middag hos svärmor. Edvin satt på en stol bredvid mig och helt plötsligt så ramlade han ner på golvet och landade på ryggen/huvudet. Jag tog upp honom och han grinade.Så slutade han. Då hade han slutat andas. Han var alldeles blå i ansiktet och livlös. Jag trodde jag skulle dö och fick panik. Som tur var Pär mer vid sina sinnes fulla bruk så han ruskade om honom så han kvicknade till. Han hade tappat andan. Han var otröstlig en lång stund men till slut kom samma gamla Edvin tillbaka. Jag trodde jag skulle grina ihjäl mig hela kvällen. Självklart skulle jag ha haft bättre koll på honom men det gick så fort. Ingen märkte att han höll på att ramla och helt plötsligt låg han på golvet. Usch och fy. Jag fattar inte hur jag kan reagera så skräckslaget. Man tycker att man borde finna nån sorts logik och göra något vettigt. Men jag hade ju både Pär och svärmor där så det kanske var därför. Men det gick ju bra i alla fall.












Idag har vi haft fullt upp med att storstäda huset. Sedan var vi promenad och gick och fikade hos svärmor. Där var också mormor. Sedan när vi kom hem klädde vi julgranen.

1 kommentarer:

Jenny sa...

Fy, vad otäckt med olyckan! Jag skulle nog också ha blivit helt skräckslagen... :( KRAM!