? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 27 april 2009

Vemdalen!!!!!

Edvin glad över sin present idag. Tusen Tack moster Agneta & Johanna!!


Puh!! Nu har jag gjort det här årets fylla. Herregud!! (för att citera en nära vän). Tack till mina underbara vänner för en otroligt rolig helg!! Vi for mitt på dagen i lördags och hamnade i Vemdalen och vår skitiga stuga (minst sagt). Den var inte så stor och inte så fräsch. Mögel på väggarna osv. Ja ja vi skulle ju bara sova där. Det fanns tre sängar och en soffa, men bara två täcken. Så jag och Elin sov med bara påslakanet. Vi höll på att frysa ihjäl på natten. Den som fick lotten att ligga i den osköna soffan var stackars Lotta. Men jag tror vi överlevde i alla fall. Vi hade jätteroligt och vi blev nog ganska dragna allihopa. Men jag och Maria var dom som mådde sämst igår. Bläääää för bakfylla!!! Fy fasen. Nu vill jag inte dricka mer förräns om tio år. Men det lär jag knappast hålla ;) Vi kom i alla fall hem igår lite slitna såklart.


Det här kommer vi göra till tradition och åka nästa år igen.





Edvin och pappa har varit på kattutställning och tittat och varit på fest hos Rolf och Maria. De har haft en rolig helg även de!





Idag kom moster Agneta förbi med en present till Edvin; ett jättefint bord med stolar till Edvins rum!! Tack!

0 kommentarer: