? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 24 oktober 2009

Ont i tänderna eller bara gnällspik?

Edvin har varit ovanligt sur och grinig den här veckan. Han var ju hemma måndag och tisdag, sen har han varit på dagis. Fröknarna sa att han inte riktigt var sig lik. I torsdags hade varit väldigt ledsen efter lunch. Men igår hade han varit jätteglad igen. Men han har varit mer gnällig och grinig hemma också. Det är MYCKET vilja. Samt att han blir frustrerad när vi inte förstår vad han menar eftersom vi inte vet han säger. Men jag tror också att han har ont i munnen. Jag har upptäckt två nya kindtänder, och de gör nog rejält ont när de kommer. Han har även vaknat om nätterna och grinat och man har inte fått tagit i honom och inget har hjälpt. Så jag hoppas nu att alla tänderna har kommit som ska komma nu så vi får tillbaka vår glada och goa Edvin. Idag har han varit bättre tycker jag, men dock inte som vanligt.

Idag har vi varit till Lötbacken och hälsat på stor-Edvin med familj. Vi åt lunch där. Tack för det! Sedan åkte vi till Lillänge en sväng för apoteket och Bolaget. Edvin sov i bilen. Efter det gick Pär på fest och jag och Edvin gick till mormor. Där hade vi sån tur att vi fick oss middag! Vilken turdag. Nu är jag och Edvin helt slut och ska bara mysa resten av kvällen.

0 kommentarer: