? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 10 oktober 2009

Rolig dag idag

Idag har varit en toppendag!


Gungat lite.....

Klätt ut mig lite....


Ätit på Sibylla i Brunflo.....


Tillsammans med kompisen Alfred....


Lekt lite......


Med Alfred såklart.....


Har även hunnit träffa fastrarna Annika och Lillemor, Ulf, Micke, kusin Viktoria och Marcus.

1 kommentarer:

frosk sa...

Hej! Nu har jag ätligen tagit mig tid att gå in på min mail där jag såg en inbjudan att läsa din blogg. Tack!
Jo vi köpte en saab 9-5, 06.
Rickard hämtar den på tisdag och vi hoppas vi blir nöjda ändå:)
Vi kan väl ta en fika ihop med Lotta nån helg dag?