? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 22 oktober 2008

Sömn...Vad är det?

Sömn ja. ALLA sa till mig när jag var gravid att man kommer vara sååå trött. Men aldrig kunde jag väl tro att jag skulle vara sååå himla trött. Men det är sant! De första tre månaderna gick det bra. Men du börjar det bli jobbigare och jobbigare att inte få sova en hel natt. Edvin sover inte särskilt bra än. Han äter iofs bara en gång under natten men vaknar och vill bli tröstad ett par gånger. Jag tar upp honom och vaggar honom lite så somnar han igen.

Det lustiga är att när man vaknar på morgonen vid 06-06.30 så tar jag upp Edvin och han bara skrattar och flinar. Då glömmer man att det var så jobbigt inatt. Han är alltid så glad när han vaknar så han måste väl få den sömn han behöver. Och är jag trött på dagen så är det inte säkert att jag har ro eller ens lust att lägga mig en stund när Edvin sover. Jag vill göra så mycket annat än att ligga och sova halva dagen.

I alla fall så tror jag att det kommer blir bättre, absolut! Jag menar...de vaknar ju inte på natten när de är 15 år. Så det blir bättre.....i framtiden :) Edvin är så go och snäll på dagarna så jag ska inte klaga. Han gör det lätt för mig att glömma bort sömnlösheten.

Det var allt för idag! Kram /Marina

1 kommentarer:

rikkard sa...

Vad kul att kunna få följa er via en blogg, denna kommer att följas troget och läggas till mina bokmärken. Hoppas på massa bilder snart också :)