? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 10 maj 2009

Härlig söndag


Gounge!

Idag gick jag och Edvin upp vid 07.30. Jag sov dåligt inatt. Kunde inte somna igårkväll och vaknade en timme innan Edvin vaknade. Pär var ute och slirade på Zaidas. Så han hade sovmorgon imorse. Alfred och föräldrar kom hit en sväng på förmiddan och drack kaffe. Pojkarna lekte så glatt som de alltid gör. Tack för besöket Alfred och hans underbara föräldrar!!
Sedan gick jag och Edvin ut en sväng och gick. Jag trodde att han ville sova, men inte. Så Edvin fick leka på altanen på framsidan medans jag putsade vardagsrumsfönstren på utsidan. Skönt, nu kan man se ut!! Pär skurade fasaden i veckan och fönstren blev INTE så fina av det kan jag säga. Sen så blev det lunch och Edvin sov 2 timmar. Efter det så åkte vi på Brunflobadet och badade. Det var roligt! Det var ju så länge sedan vi var iväg. Edvin tyckte det var roligt. Men det hade varit roligare om någon annan hade följt med så Edvin hade haft någon att skoja med. Vi dök och åkte rutschkana. Dock gjorde jag illa ryggen. Jag sträckte mig eller någonting så nu har jag svinont!!! Tur att jag ska till sjukdymnasten imorgon så han får knäcka till kotorna.


Två coola grabbar.

Igår kväll var vi till Lötbacken och grillade hos stor-edvin och hans föräldrar. Även Elis med föräldrar var där. Det var väldigt trevlig och otroligt god mat! Kvällen började med att sätta ihop grillen. Det gick bra tillslut. Men vi som hade tänkt sitta ute och äta fick sitta inne tillslut. Det var fint väder under hela grillningen. Men precis när vi skulle till och äta så blev det storm och kolsvarta moln på himlen. Det var bara att gå in, det var lika trevligt ändå! Tack familjen Berg/Lavén för en trevlig kväll!


Den enda som hamnade under bordet var Edvin.

Herren i huset (David) visar var skåpet ska stå när grillen sätts ihop....

0 kommentarer: