? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 25 maj 2009

IKEA

Igår blev det en tur på IKEA tillsammans med Lotta. Det var roligt! Vi handlade lite bra småprylar. Inget onödigt faktiskt och nästan bara till barnen. Det blev ramar, plastmuggar, små pallar att stå på i badrummet, nya sängkläder till Edvin och nya gardiner. Lite smått och gott. Vi var även på Plantagen och jag köpte lite plant som jag planterade när jag kom hem. En heldag utan barn och karlar, helt underbart! Tack för en rolig dag Lotta!

Igår när jag kom hem hade jag jättemycket energi och så var det ju så fint väder. Så jag planterade blommor, skurade altanen och strök Edvins nytvättade sängkläder. Men idag har jag varit jättetrött. Det kommer surt efter. Nej nu ska jag ta mig en långpromenad med Lotta. Skönt!

0 kommentarer: