? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 13 augusti 2009

Hemma igen

Ja nu har semestern snart gått, fem veckor. Det går fort! Blogginläggen har varit få och när man får en kommentar som i inlägget nedan så börjar man undra. Jag kommer nog att låsa min blogg så att endast de som har lösen kan läsa. Varför ska de som inte vill läsa ens läsa?? Jag antar att Ni som läser min blogg är intresserad av vår familj, att det är därför ni läser den. Jag har lagt in några nakenbilder på Edvin nedan och jag kan faktiskt inte se det konstiga i det. Det finns väl inget mer oskuldsfullt än ett naket barn. Jag kan i alla fall inte se kopplingen....men det är klart att det finns knasiga folk runt om i världen.

Nej jag har tappat stinget. Jag är dessutom sjuk just nu, influensa. Svin influensa kanske??? Inte vet jag. Nästa vecka börjar jag jobba och Edvin börjar på dagis. Det ska bli väldigt spännande! Vi hörs!

0 kommentarer: