? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 12 juni 2009

Sen sist

En min man inte ser så ofta hos Edvin.


Ja vad har hänt sen sist??? Det händer så mycket ibland att jag knappt kan hålla reda på allt. Det har varit en händelserik vecka. Edvin och pappa har varit på Jamtli med Öppna förskolan. Synd var att det regnade så de blev mest inne. Idag har det varit examen, kusin Tobias gick ut 9:an. GRATTIS! Och med superbetyg dessutom!! Tyvärr kunde jag inte vara med på dan, jag jobbade. Vi har sjukt mycket på jobbet just nu. I onsdags jobbade jag över. Det blev en 14-timmars arbetsdag. Kom hem vid 22, ganska slut. Hoppas jag gjorde nån nytta!





Igår kväll kom Alfred med föräldrar hit en sväng. Pojkarna lekte av sig det sista innan läggdags.


Edvin säger pappa nu. Och pappan är mäkta stolt!

0 kommentarer: