? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 27 juni 2009

Grillkväll

Igår var jag på sommarfest med jobbet. Jag kom hem 03 inatt. Och jag tyckte jag var ganska pigg idag när Edvin och Pär kom och väckte mig 11.30. Vi fick roligt besök avkompisar från Bollnäs och Ljusdal/Ramsjö. Det var roligt! Sedan hade vi grillkväll tillsammans med Alfred och Moa samt deras föräldrar. Det var väldigt roligt. Synd bara att jag hunnit bli sjukt bakis och mådde skitilla nästan ghela tiden. Det blev lite bättre efter jag åt två tuggar mat och drack cola. TACK Alfred och Moa och era föräldrar för trevligt sällskap och förlåt för att jag inte var piggast. Nästa gång ska jag bättra mig och INTE vara bakis. Och jag hoppas verkligen att vi gör om det här snart! Barnen hade sjukt roligt tillsammans och badade och skuttade runt på gräsmattan. Självklart måste vi visa lite bilder från dagen:


Moa badar


Två pappor; Erik och Ronny

Edvin & Alfred badar

Men Alfred???

Och Moa??? Vad har tagit åt barnen? Tur att ölburken är OÖPPNAD!!!

Efterrrätt i det gröna

Pappa Pär

Nakenfisar

Fina ALFRED

Söta MOA


1 kommentarer:

Katrine sa...

Haha vilken bild på Alfred ;)