? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 2 mars 2009

Första dan avklarad

Idag har jag jobbat. Det var jätteroligt!! Det kändes väldigt bra. Pappa och Edvin har haft en toppendag. Edvin sov till 07.40 efter lite välling vid 06. Sen har dom skottat snö, dammsugit, diskat, tvättat och städat båda toaletterna. Helt otroligt!!!! Duktiga killar, de bästa i världen! Middagen var serverad när jag kom hem. NU är man lyxhustru!

Lägger in lite bilder från helgen.
Pappa och Edvin i vinterstaden i lördags.


Kusin Erik gör fina grimaser, från lördag kväll.


Edvin har sovit väldigt dåligt hela förra veckan. Natten mot lördag sov han jättedåligt och var vaken mellan 01-03 och sen vaknade han 03.45 igen och var superledsen och bara skrek. Ingenting gick att göra. Han fick lägga sig i vår säng och somna om till 06. Men den natten kan han bara ha fått 5-6 timmars sömn. Så i lördags kväll tog vi ett beslut om att köra "5-minuters metoden". Jag gillar verkligen inte den för jag tycker inte om att låta barnen skrika sig till sömns. De skriker av en anledning och då vill jag inte att de ska känna att det inte kommer någon till dem. Men nu var vi verkligen tvungna för att få sova någonting över huvud taget. Första kvällen tog det ca 20 minuter innan han somnade. Sedan på natten behövde Pär bara gå in 2 gånger och säga godnatt. Han fick ingen välling utan somnade om ändå. Igårkväll tog det ca 15 minuter. Ikväll la jag honom och han blev ledsen efter en stund (men inte lika intensivt). Pär gick upp efter en stund och då la han sig direkt när han kom in. Sedan låg han och smårpratade och somnade. Så det fungerar faktiskt. Hoppas vi får ordning på detta nu. Jag får så ont i magen när han skriker som han gör. Jag står bara inte ut.

0 kommentarer: