? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

lördag 28 mars 2009

Första stegen!!!

Edvin har idag gått sina första stapplande steg. Han gick mellan mig och Pär flera gånger och 6 steg som mest på raken! Han tyckte det var väldigt roligt! Duktiga plutt :)

I veckan har Edvin och pappa varit och grillat med Öppna förskolan (i onsdags). I torsdags var det meningen att de skulle gå på badet med de andra men Edvin blev jätteförkyld.
Jag var i onsdags kväll på KONSÄR med särskolan. Johanna uppträdde och var som vanligt jätteduktig. ALLA barnen var jätteduktiga och jag kan lova att vi skrattade så vi höll på att storkna. I torsdags kväll var jag med jobbet och bowlade, åt god mat och drack lite vin. SÅ igår hade jag inte träffat Edvin på 2 dygn. Det kändes ju himla konstigt. Jag fick lite abstinens och var tvungen att krama och pussa honom läääääänge.

Igår åkte vi till Pärs moster Ulla-Britt och Egon i Storbränna och firade hennes födelsedag. Det var jätteroligt. Vi åt smörgåstårta och drack vin. Alla utom Pär för han körde.

Idag har vi städat ordentligt så det känns väldigt rent och fräscht. Nu är det bara putsning av fönster som saknas. Men det tar ett tag tills dess. Jag brukar alltid vänta tills de har sopat vägen utanför.

Imorgon ska vi till moster Agneta och fira hennes födelsedag. Vi avslöjar inte hennes ålder men hon är några år äldre än mig.....

2 kommentarer:

Carola sa...

Ja jag hörde att ni varit hos Egon & Ulla-Britt :) Samuels farmor & farfar va oxå där samtidigt. Så de va lite roligt när vi kom fram till att de va ni och att ja visste vilka ni va :) Världen e liten!!!

Marina&Edvin sa...

Det var som tusan!! DÅ är Thomas bror med Cherish?? JAg känner Cherish sedan förut. Ja världen är verkligen liten. De pratade om sitt barnbarn Samuel men jag fattade aldrig kopplingen......