? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 5 mars 2009

Magsjuka.....

Nu var det Pärs (o)tur att få magsjuka. Han blev sjuk natten mot onsdagen. Han var verkligen dålig och vi fick ringa efter farmor som hjälpte oss. Vi var också tvungna att ringa 112 då han krampade och hyperventilerade. Edvin var snuvig och hostig och kunde inte sova så det var svårt att både ta hand om Pär och Edvin. Tur att farmor är så snäll!
Jag var hemma från jobbet igår och idag ska jag också vara hemma. Jag fick inte sova så mycket igår så jag var skapligt trött. Men inatt har Edvin sovit bra så idag är jag inte lika trött. Vi går upp på Öppna Förskolan idag så får Pär vila ordentligt. För imorgon ska jag jobba.
Nu väntar vi på vagnen som kommer med bud idag.

0 kommentarer: