? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 21 november 2008

Dr Snuva och Mr Hosta är här!


Ja nu är Edvins första förkylning här! Han har haft lite feber i veckan och inatt kom Mr Hosta. Edvin hostade halva natten. Och idag är han jättesnuvig och hostig. Det är ju INTE så roligt. Men man måste ha förkylningarna för att bilda ett eget immunförsvar (trist men sant). Jag tycker så synd om honom!!! Han kan ju inte snyta sig. Vi drar ur snoret med en nässug och det funkar bra och så får han näsdroppar så han inte är täppt. Han har sovit dåligt idag. På eftermiddan sov han bara en halvtimme. Vi får se vad som händer ikväll. Pär är också sjuk, feber och ont i kroppen. Fattas bara att jag blir sjuk!!! Jag hoppas att jag klarar mig. Jag vill inte vara sjuk. För nu har jag två grabbar att ta hand om här hemma.... Edvin somnade helt utmattad i min famn strax före 19. Sedan la jag honom i spjälsängen. Han brukar ju kunna somna själv annars men nu var han väldigt ledsen så han fick somna i min famn. Vad gör man inte för de små! (Erkännande: Det är faktiskt ganska mysigt!!!)

Idag har vi slagit in julklappar. Edvin tyckte snörena var väldigt roliga! Han var med en liten stund innan han ledsnade. Nu har vi bara två klappar kvar att inhandla, sen är vi klar!! Det är så himla skönt att vara klar i tid. Nu slipper man stressa och kan göra andra mysiga saker i december istället för att trängas i alla affärer. Det tar ju ett tag att plocka fram alla tomtar...Vi har ca 350 st som ska fram. Det blir roligt att se hur Edvin reagerar på alla dessa tomtar. Kanske inte så mycket detta år som framöver. Han lär ramma en del av dem med gåstolen Hehe.

1 kommentarer:

Katrine sa...

Edvin ser ut att trivas bland paketen ;) Hoppas vi kan komma på öppnis på torsdag nu tycker jag det räcker med sjukdom ;)