? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 7 november 2008

Renovering








Igår kväll "slängde" Pär upp nya tapeter i köket. Det tog ett par timmar. Han är så duktig!!! Och titta vad fint det blev. Innan var det en orange vägg med vita snäckor på (blä). Vilken skillnad det blev! Och Edvin tyckte nog det blev väldigt fint. Han tittade på väggen länge imorse och studerade den nya tidningshyllan. NU ska vi bara köpa en ny klocka och hänga på väggen. Idag har vi pysslat med lite andra saker. Pär har satt upp en lampa i trappen, borrat hål och dragit en kabel genom väggen där julgranen ska stå och börjat måla dörrkarmarna till vårt sovrum. Framåt veckan ska vi även tapetsera vårt sovrum. Jag och Edvin har dammsugit, torkat golven och busat.

Ikväll somnade Edvin tidigt. Han var trött redan vid 17 eftersom han sov lite på eftermiddan, men jag busade lite med honom och vi tittade på Carolas jubileumsshow så han blev distraherad. Han älskar när det är musik! Han somnade vid 18.45. Jag fick flytta in honom i hans rum eftersom det luktar färg i vårt sovrum. Han blev lite förvånad och tittade sig omkring länge innan han kunde slappna av och somna. Kanske han kan börja sova i sitt rum nu? Om vi har tur så kan jag flytta tillbaka till vårt sovrum själv sedan och få det fungera. Det vore verkligen toppen. Då sover kanske både han och jag bättre. Jag märker att han störs av att man vänder sig i sängen och när det prasslar i täckena.

SANDRA! Om du läser detta: Visst var det roligt på Carolas konserter!!! Vilka minnen ;) Jag börjar nästan gråta när jag hör; "Sanna vänner" och "Så länge jag lever". Underbart!!

1 kommentarer:

sandra sa...

Det är du, jag och Carola :) Jag kommer aldrig att glömma. Vi hade verkligen hur kul som helst. Jag hoppas verkligen att vi får chansen att uppleva det igen!! Köket blev jättefint:)Kram Kram