? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 6 november 2008

Snygga glasögon!!







Igår var vi på Dollarstore i Svenstavik med Alfred och Lotta. Då provade Edvin de här fina glasögonen!!! Visst är det fin färg? Eller det kanske är JAG som tycker det....inte Edvin. Han tyckte mest att de var väldigt konstiga. Det blev mörkt och så var det en lapp som hängde och dinglade framför näsan. Som vanligt så handlade vi en del på Dollarstore. Det blir ju så. Det är så svårt att låta bli. Ja men där behöver vi ju och det där och det där. Och det är sååååå billigt!! 10 kr hit och dit. Men många bäckar små.....Jag får inte glömma att vi bor med Kronofogden ;) (Pär jobbar på KFM)




Idag har vi varit på Öppna förskolan. Och sen var vi på babysim. Pär badade med Edvin och jag tog lite kort och filmade. Bilderna är från första babysimmet som Lotta tagit. Alfred syns också på den ena bilden. Edvin tycker fortfarande det är jätteroligt att bada. Men han blir så himla torr. Jag får smörja in honom, olja in honom och ändå blir det inte bra. Vi måste gå till en läkare som får titta på det. Kanske finns det bättre salvor som inte säljs receptfritt. Det är också svårt att tvätta honom efter badet. Han är inte van vid dusch så han blir rädd för duschstrålen. Det gör att man får försöka skölja av honom bäst det går. Idag sköljde jag bara av honom eftersom jag inte badade själv. Och så ska vi bada imorgon hemma istället. Man vill ju gärna tvätta riktigt när de varit i klor. När jag badar själv är det lite lättare eftersom jag kan stå med honom i famnen i duschen. Men vi ska öva lite hemma så att han vänjer sig.


Imorgon fredag blir det tvätt- och städdag!!! Tråkigt med vi MÅSTE. Det ser för hemskt ut här hemma. I helgen ska Pär tapetsera köket. Och kanske börja måla lister i vårt sovrum och sedan tapetsera där. Men allt det hinner vi ju inte i helgen.... :)

0 kommentarer: