? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 3 november 2008

En riktig pappa-helg!


I helgen har jag varit ute och slirat. Jag och tre andra mammor hade lite fest i lördags. Vi åt och drack och vi åt och drack. Och vi hade jätteroligt. Så Pär tog Edvin för andra natten på rad i lördags.

Edvin har verkligen världens bästa pappa. Och så är han världens bästa man också. Natten mot lördag tog han Edvin och jag fick sova på morgonen på lördagen eftersom jag skulle ut. Annars skulle jag antagligen ha varit så trött att jag kommit hem vid sju på kvällen. Och sen så tog han hand om Edvin natten mot söndag och söndag morgon. Edvin har haft en riktig pappa-helg!! Och vad roligt han har haft! Han har tom ätit välling på natten! Helt otroligt. Allt har funkat så himla bra.
Edvin älskar verkligen sin pappa. Han blir så glad när han kommer hem.

Inatt skulle jag försöka med välling. Men icke......Jag fick amma honom istället för det gick inte. Så jag får amma och ge välling samtidigt. Jag var så himla trött imorse att jag och Edvin la oss och sov inne idag på förmiddan. Det var skönt. Då inser jag att jag var ganska sliten fast jag kände mig pigg igår. Det var ju länge sedan jag var ute och festade. Vi får väl se när det blir nästa gång.......

1 kommentarer:

Katrine sa...

Jag hittade hit själv ;)