? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 10 november 2008

Fars Dag

Igår var det fars dag. Edvin gav pappa en t-shirt med sina egna fotavtryck på. Pär blev jätteglad! Han fick även en dikt:

Till världens bästa pappa!
Tack för att du är MIN pappa.
Tack för att jag fick födas.
Tack för att du alltid tänker på mig.
Tack för att du gör så roliga saker.
Tack för att du tar hand om mig.
Tack för allt jag får.
TACK för att Du älskar Mig!
Jag älskar dig!!
Puss & Kram Edvin

1 kommentarer:

Katrine sa...

Han är en liten poet Edvin ;)