? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 3 december 2008

Krims kromsarn! Bildkavalkad

Nej men vad ska vi göra nu då....inte ta kort igen!


Okej då, jag kan ju titta lite på vad tomten har här.

Oj, tomten ramlade visst. Vilken tråkig tomte.


VEM kom på att klä ut mig i tomtekläder och sätta mig här som ett fån???



Åhhh jag blir så trött på att bli fotograferad.



Nej nu får du sluta ta kort, annars!

Nej nu ger jag upp den här skiten....







1 kommentarer:

Katrine sa...

Moa känner igen sig ;) I julkortstagandet alltså ;)