? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 3 december 2008

Scrap Booking.

I måndags kväll träffades några mammor och julpysslade. Jag gjorde julkort. De blev bra. Hemma har jag börjat med scrap booking. Det är kul, men väldigt tidskrävande. Och man hinner ju inte sitta så himla länge. Dessutom saknar jag många bra verktyg. Jag håller på med ett album på Edvin med kort från födelsen och fram till 6 månader ungefär. En annan negativ aspekt är att det är väldigt dyrt. Man ska ha band och pärlor, färgade och mönstrade syrafritt papper, andra detaljer. Så man kan ju undra varför man håller på om det är så många negativa sidor. Men det är ju kul....

Edvin har blivit mycket bättre nu och är glad och go som vanligt. Men inatt har han varit stökig. Jag vet inte varför han sover så dåligt på nätterna. Han äter inte särskilt mycket på natten, han behöver nog egentligen ingen mat eftersom han får i sig mycket på dan. Men ändå vaknar han hela tiden och är ledsen och man måste söva om honom. Och det tar lite tid. Dessutom är man ganska trött och har inte mycket till tålamod på natten. Igår sov han väldigt länge på dan, 2 timmar på förmiddan och 2 timmar på eftermiddan. Det tror jag inte var bra. Jag måste nog väcka honom istället så kanske han sover bättre på natten. Kanske någon har tips? På fredag ska Edvin sova borta för första gången hos småkusinerna. Då vill man ju gärna att han ska sköta sig!

0 kommentarer: