? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 21 december 2008

Städning och köttbullar

Edvin kryptränar.


Idag har vi städat och stekt köttbullar. MEN det blev för lite köttbullar så jag har tagit fram mer köttfärs och ska steka mer sedan. Man vill ju inte att det ska bli för lite mat! Och så har vi gjort apelsiner med nejlikor som vi hängt upp. Det luktar så gott! Nu är det bara två dagar till och sen är det julafton. Jag längtar så jag håller på att spricka. Det är Edvins första jul och likväl VÅR första jul som föräldrar och inte bara barn. Det är härligt. Man vill gärna att allt ska vara perfekt. Men jag har sänkt förväntningarna på mig själv i år. Jag har gjort det jag tyckt jag har hunnit och sen är det huvudsaken att vi får vara tillsammans hela familjen. Det här är nog den bästa tiden på hela året. När alla samlas och man bara "är".

0 kommentarer: