? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 9 januari 2009

Finfin födelsedag

Edvin äter mandarin och Lillfia tittar på.


Igår var min födelesedag och vi hade lite gäster här hemma. Jag fick en massa fina presenter. Bla en fotvårdsbehandling! Skönt. Det kommer mina fötter bli väldigt glad över. Tack för ALLA fina presenter!





Edvin har varit lite gnällig och grinig ett par dagar nu. Jag undrar om det är fler tänder på gång eller om det bara är en "fas". Han är fortfarande jättesvår att få att somna på kvällen och han vaknar tidigt. Han visar lite tecken på seperationsångest. Han vill gärna vara hos mig och blir ledsen ofta hos andra presoner. Men jag vet att det är vanligt i den här åldern så vi har bara väntat på det. Kanske är det därför han har svårt att somna....Ja tiden får utvisa. Som sagt så finns inte svar på allt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott.
Klart vi måste ses snart.
Vad gör ni till helgen?