? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 23 januari 2009

RockaBilly

Katterna innanför grinden, instängda.


Edvin har på sig en tröja med texten "Jag älskar mina kusiner". Han fick den i doppresent av en del av sina kusiner. Men vi har glömt att använda den. Men den sitter perfekt nu!

Edvin hjälper gärna till i tvättstugan.
Edvin har börjat att digga till musiken med huvudet också. Han "headbangar". Fast han för huvudet åt sidan, det ser för roligt ut. Har tyvärr inget kort på det. Det är ju lite svårt att ta kort på en rörelse. Jag har det på film. Men det kan dröja innan Ni får se det. Jag får inte till att ladda upp den här tyvärr. Ska försöka redigera och korta ner.
Idag sov han som vanligt på förmiddan, men somnade senare än vanligt. Det är något bättre med rinnsnuvan. Jag hoppas han blir frisk så vi kan bada på söndag. Det syns att han tycker det är jobbigt när snoret rinner ner i munnen hela tiden. Åhh vad jag skulle vilja bara snyta ut allting!
Katterna har i alla fall lite svårt med grindarna i trappen. Lillfia (den lilla) tar sig igenom eftersom hon är så liten. Men Dompen, den stora, blir instängd. Just nu har vi kattlådan nere och maten uppe. Men lådan ska också flyttas upp så de har allting där uppe. Och Edvin kommer ju mest att vara nere, så att kan han krypa fritt utan att man ska vara rädd för att han hittar kattlådan eller kattmaten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Edvin. Här kämpar vi med tänder istället för snor.
Hoppas vi ses nästa vecka

Jenny sa...

Stackars Dompen! Han är lite för tjock...eller för muskulös kanske? :)