? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 14 januari 2009

Olyckans dag


Man kan inte säga att det har gått vägen för Edvin idag. Han har gjort illa sig tre gånger. Stackarn! Först gjorde han illa sig i diskmaskinen. Han vill ju gärna vara där och pilla fast han inte får. Och idag så gjorde han illa sig. Sedan så stog han i gåstolen och bet på vardagsrumsbordet och blev plötsligt väldigt ledsen. Han gjorde antagligen sig illa i munnen. Sedan så satt han på golvet och lekte med en liten kastrull. Det sa bom med kastrullen och jag vet inte var han gjorde sig illa för jag hann inte se. Men han blev väldigt ledsen. Han grät och började hosta så han spydde. Sen satte vi i oss i soffan. Ingenting dög så jag knöppte igång TV:n (mot ALLA regler enligt senaste rön!). Vi tittade på Bolibompa. Då blev han nöjd och vips så hade han somnat i min famn. Jag la honom i vagnen inne och så sov han i 2 timmar. Lilla plutt! Som tur är verkar han inte ha fått några men vad jag kan se för nu leker han på golvet och förstör några papper tror jag.... (hoppas inte det är några viktiga papper!)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Äh Moa får dåse på tv emellanåt men inte i några mängder ;)

Tack för awarden ;)

Ses imorgon hoppas jag