? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 30 januari 2009

Fullt upp i helgen


I helgen ska vi hinna storhandla och gå på Barnens Hus. Vi ska på lördag gå på hockeymatch och kolla på Edvins kusin Tobias som spelar. Det var sååååå länge sedan och Edvin tycker nog det är lite roligt att få gå på hockey! Tror VI i alla fall. På söndag är det barnkalas för stor-Edvin som fyller 1 år! Och efter det så är det babysim.


Problemet idag som vi måste lösa är NÄR ska vi handla och gå på Barnens Hus????? Matchen på lördag är 12.40. Och det blir ju perfekt eftersom Edvin är vaken och vi tar med oss mellanmål och vagnen så kan han somna på vägen hem. Så nu finns det två alternativ; Antingen åker jag själv när Pär kommer hem idag så det blir gjort. Eller så åker vi in imorgon när Edvin ska sova på förmiddan. MEN om vi väljer lördag förmiddag så skulle jag tro att Edvin INTE kommer somna och sova lika länge som han ska och därför kommer han vara grinig och inte tycka hockeyn är rolig.... Vilka problem!!!!! Jag tror det lutar åt att jag åker in själv när Pär kommer hem. Jag kan gärna handla själv, det är bara jobbigt att bära kassarna. Dessutom skulle man ju vilja hinna med lite kompisar som vi inte träffat på länge.


VAR är tiden???? Och hur förlänger man den?

0 kommentarer: