? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 21 januari 2009

Snorit

Idag är Edvin snuvig. Inatt var han jättetäppt i näsan och vi var tvungen att suga ut lite snor och ge näsdroppar. Då blev det bättre och han kunde sova stackarn. Vi får se hur den här dan blir. Jag ska nog sova på dan sedan när han sover, jag är sååå trött. Nu på morgonen ska jag till sjukgymnasten för behandling. Jag kanske somnar där!

Igår var vi på föräldraträff. Vi fick information om barnens tänder och hur man ska sköta dem osv. Det var roligt. Men det var ett jäkla väder att gå i. Det var snöblandat regn och blåst. Usch inge roligt att gå då.

Appropå mitt bättre liv som jag började med i måndags (trodde jag) började dåligt.... I måndags kväll åt jag en lussebulle och lite chips. Det var ju idrottsgalan och då måste man ju ha lite gott.... Jag beskyllde lussebullen med att "det man själv har bakat måste man ju få äta" Åhhhh! Igår var jag faktiskt lite lite duktigare. Jag var och tränade Aerobics och efter det tog jag en macka och två chokladkakor. Pär hade varit på affären igår och köpt mina favoritkakor. Dubbla havreflarn med choklad!! Mmmmmmmm gott. IDAG, då ska jag va duktig. Hoppas jag! Det är fortfarande 4 kilo kvar av graviditetskilona.
Vi ses sen!

0 kommentarer: