? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 14 januari 2009

Fynd på Tradera




Nu har jag köpt min första sak på Tradera. Det är en fodrad väst i olivgrön och orange. Man kan vända den och använda den åt båda håll. Den var verkligen fin och överträffade mina förväntningar när den kom. Jag betalade 21 kr för den plus frakt. Billigt!!! Jag har precis börjat kolla lite på Tradera och det är väldigt roligt. Jag tänkte att man kan ju faktiskt hitta fina begagnade kläder för en billig penning. Och man blir helt fast.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Passad dig.. jag har fastnat lååååångt ner i tradera träsket. köper nästan allt till olle där

Jenny sa...

Samma här! Jag budar på Tradera flera gånger i månaden och säljer även egna grejer. Det är perfekt! Man kan sälja nästan vad som helst. Jag sålde bl a en trasig iPod för 350 kr till nåt freak, som visste att den var trasig! :)