? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 19 januari 2009

Köra Polisbil


Idag har vi roat oss med att köra polisbil. Jag får springa bakom och hålla i eftersom Edvin inte når ner med fötterna. Så det blev lite tröttsamt för min trasiga nacke. Men Edvin tyckte det var riktigt roligt. Och så har vi lekt med fotbollarna. Han gillar verkligen det. Jag hade tänkt att vi skulle ut och åka lite pulka, MEN det började snöa efter lunch så det kändes inte som en så bra idé. Synd, för Edvin har inte åkt pulka så mycket. Jag orkar inte dra pulkan några längre sträckor (pga nacken) och särskilt inte när det är sand överallt. Men vi har en liten pulkabacke 50 meter från huset så jag tänkte att vi kunde gå dit och åka lite.
Imorgon blir det ingen pulka heller för då är det föräldragruppsträff på Öppna Förskolan. Så vi får hoppas det är väder på onsdag.
Edvin är så gullig, han ligger och skrattar och "leker" i sängen innan han somnar. Vi har babyvakten på så vi kan höra honom hela tiden. Sedan får man gå upp pch lägga honom tillrätta för då ligger han antgligen upp och ner och hit och dit. Och så måste jag ju berätta att han KRAMAS på riktigt nu. Han lägger huvudet mot axeln och kramar om runt en. Det är kärlek!

1 kommentarer:

sandra sa...

Vad fin bloggen har blivit! Och tack för en underbar jul. Det var så roligt at få träffa er alla igen. Ta hand om er! Kram