? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

torsdag 15 januari 2009

Ny lek


Pär har lärt Edvin en ny lek. Att kasta boll i kastrull. Pär gjorde ett par gånger framför Edvin och sen kunde han göra likadant! Och han träffar kastrullen nästan varje gång!!! Hoppas hoppas att han fått Pärs bollsinne och inte mitt för då blir det inge fotboll eller annan bollsport i framtiden. Jag är usel med bollar. Och så skulle Pär bli så ledsen om inte Edvin kan spela fotboll ute på gården med honom. Han längtar redan till det! Vad längtar jag till? Jag är ju inte så mycket för att springa runt och spela fotboll. Men jag vet faktiskt inte. Jag längtar nog inte riktigt till något speciellt. Allt är så perfekt som det är nu. Så jag njuter av hur Edvin är nu och tar morgondagen när den kommer istället.


Idag har vi varit på Öppna Förskolan. Det var lika trevligt som vanligt. Alltid lika roligt att träffa alla underbara mammor och deras underbara barn. Idag var Moa där också. Vi har saknat henne så! Men tyvärr var inte Alfred där, men vi träffar honom förhoppningsvis på söndag på simmet.

Det är svinigt kallt ute. 20 minusgrader. Men Edvin sover gott i alla fall. Han är varm i hela kroppen men kall om kinderna när han kommer in. Det är så gulligt med röda kinder! Nu måste jag gå och väcka honom.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag antar att du menar babytravel vagnen och den är det inte, den här är lättare, kolla in babyjogger.com ;)