? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 18 januari 2009

Ätardag eller inte

Det är många som jag känner som har så kallade "ätardag" 1 gång i veckan. Det betyder att man under en dag i veckan får äta precis vad som helst och hur mycket som helst. Och de andra 6 dagarna i veckan får man bara äta nyttigt och inget fikabröd/godis/choklad/läsk osv. Det skulle ju faktiskt vara någonting för mig. Men hur ska jag kunna göra det när man har en gottegris i hemmet???? Det finns ständigt mazariner, chokladbollar, chips, godis och läsk hemma. Och detta frossas det i nästan varje dag!! Och tror NI att det syns på honom??? Nej såklart inte. Varför skulle världen vara såååå rättvis. Och det är förstås Pär jag pratar om. Han kan verkligen äta vad som helst utan att det syns. Orättvist! Men jag kanske skulle ta och införa det på honom också....utan att han vet om det ;). Nej jag får se om jag kan få mig själv att ta mig i kragen och äta mindre sött. Dock skär jag INTE ner på kaffe, sånt nonsen har jag inget för.

Idag har Edvin L varit här på besök med sina föräldrar. Det var roligt. Edvin blev väldigt glad att se honom. Edvin L är väldigt duktig, han går själv. Och snart blir han 1 år, den 31 januari.

På eftermiddan var vi och badade på Brunflobadet. Det var skönt att det var på hemmaplan. Och en mycket större bassäng var det också i jämförelse med Soliden Rehabbad. Det var väldigt fint, såg ut som det gjort förut, förutom duschrummet. Det var ganska bra. Saknade lite bänkplats, det var bara smala bänkar vid skåpen. Så det blir lite trångt när man är många. Dessutom var det lite skitigt på golven faktiskt vilket inte var så trevligt. Men det blir kanske så efter en dags badare. Edvin tyckte det var roligt som vanligt. Han är riktigt duktig att simma. Han sprattlar duktigt med fötterna.

1 kommentarer:

Anna H sa...

Visst må det vara toppen att kunna äta allt utan att bli tjock! MEN det som är dåligt med det är ju att kroppen invändigt inte mår så bra av att äta onyttigt jämt och det syns ju inte! så säg det till din spinkiga karl =)

Jag äter för övrigt hur onyttigt som helst VARJE dag och hör INTE till kategorin som kan äta utan att bli tjock =) jag kanske också ska införa en ätardag i veckan!

Ha det bra, kram!