? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 12 januari 2009

Kompisbesök




Idag har Alfred varit här och lekt. Det var väldigt roligt! Edvin blev jätteglad att se Alfred. De måste ju känna igen varandra!? Eller? De skiner upp båda två när de träffas. Och jag tycker det är lika roligt att träffa Alfreds mamma. Det är roligt att jämföra och prata vad man ska göra och hur pojkarna utvecklas. Alfred är tio dagar yngre än Edvin.


Alfred han kryper i alla fall mycket fortare än Edvin. Och Edvin tyckte det var roligt att följa efter. Och dessutom så går han runt bordet själv och hasar sig upp själv. Ja han går nog snart det lilla trollet!
Usch, jag kom på idag när jag tittade i kalendern att jag är hemma endast 7 veckor till!!!!! Jobbet närmar sig mer och mer och jag blir mer och mer gruvensam. Men det går nog bra.....måste jag säga till mig själv. Det är inte själva jobbet som gruvar mig, för det är fantastiskt roligt. Och det ska bli roligt att träffa alla jobbarkompisar igen. Men det är bara grejen att inte vara hemma helt plötsligt. Jag tror kanske första veckan är värst. Nu har man varit hemma i 9 månader och det är ju helt underbart! Men Pär ska också få uppleva hur fantastiskt det är att vara hemma.

1 kommentarer:

Anna sa...

Du har fått en award!