? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 28 januari 2009

Tulpaner

Fina tulpaner

Slokna tulpaner

Jag köpte tulpaner i lördags. De var så fina! Men nu slokar de bara. Det brukar de aldrig göra. Jag byter vatten varje dag och gör ett nytt snitt varannan ungefär. Vad gör jag för fel? Det kanske är fel på just de här tulpanerna??? De har inte slagit ut än. Jag har ingen frukt närheten heller.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Ett tips om du inte kan ladda upp film. Skapa ett konto på youtube.com och ladda upp filmen där och länka från sidan. Hoppas det funkar! Kram Jenny

Marina&Edvin sa...

Tack det ska jag pröva!!

Anonym sa...

Du kanske har för mycket vatten i vasen? Tulpaner ska bara ha vatten ett par centimeter upp på stjälken, annars "dricker" de upp allt de får och sloknar på så vis alldeles för fort.
Kul att se lilla Edvin här, men det vore ännu roligare att se honom live. :) Det måste ordnas!