? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 6 januari 2009

Magsjuka

Nu har jag åkt dit på magsjuka. Jag blev sjuk i söndags kväll och var mestadels på toa under natten mot måndag. Igår låg jag mest och sov hela dagen och tills idag. Idag har jag mått ganska bra i magen men har haft huvudvärk så in i bomben. Så jag gick och la mig på eftermiddan och sov ett par timmar. Och sen var huvudvärken borta. Nu hoppas jag att jag blir frisk. Pär ska ju på jobbet imorgon så då måste jag vara frisk. Det var ju tur i oturen att Pär var ledig nu så att han kunde ta hand om Edvin. Jag har inte kunnat rört ett finger! Och jag som ALDRIG är sjuk. Det är nog minst tio år sen jag var magsjuk. Usch, jag HATAR magsjuka!!! Hoppas det är minst tio år till nästa gång.

Nu laddar vi för vardagen. Hej hopp!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Huvva, undrade just vart du tagit vägen ;) Hoppas du är frisk nudå.