? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 27 januari 2009

Rolig dag

Idag har vi haft en rolig dag. Vi gick till Alfred när Edvin sov. Där åt vi lunch. Lotta bjöd Edvin på ärtor och majs. Och det var roligt!!! Det var mer skvätta och leka med dem än att stoppa in dem i munnen. Oj, vad det såg ut på golvet sen efter grabbarnas lunch!! Jag hade ingen kamera med mig men jag får kanske någon bild av Lotta som jag kan lägga ut sen. Efter lunch drog vi ut med pulkorna. Samuel och Carola följde också med. Vi gick ganska lång bit, var ute i 35-40 minuter. Det var väldigt skönt. Pojkarna tyckte det var roligt och de blev så rödrosiga och fina! Sedan lekte de lite mer inne tills det var dags för eftermiddagslur. Då gick jag och Edvin på affären och apoteket och sen hem. Tusen Tack Alfred och Lotta för en härlig dag!

Oj vad jag är trött i ryggen nu!! Har gått som galning känns det som. Jag lär vara ganska trött och slut ikväll efter aerobicen. När vi kom hem så hade vi fått rolig post. En massa kort som vi framkallat, 200 st! Det är alltid roligt att få korten "på riktigt" och inte bara ha dem i datorn. Nu ska vi bara köpa fler fotoalbum så vi kan sätta in dem.

0 kommentarer: