? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 16 februari 2009

Äckelvarning; MAGSJUKA

Stackars lilla Edvin har drabbats av magsjuka. Han har haft feber sedan inatt. Det var något bättre på förmiddan. Men på eftermiddan hade han hög feber. Så när han skulle äta middag så ville han inte ha något. Jag såg på honom att något inte var bra. Så spydde han. Stackarn!! Han blev så ledsen! Jag var tvungen att ta av han alla kläder och mina också och tvätta och skura. Han var tussig hela kvällen. Jag for på affären och köpte en annan sorts välling; ris och vete, som ska vara bättre för magen vid sådana här tillfällen. Han åt ynka 100 ml när han gick och la sig. Jag hoppas hoppas hoppas att han får behålla det och inte kräks något mer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad säger man. Det smittar som faaaaaaaaaaan... Stackars Edvin.
Helmer spydde bara 2 gånger men han hade feber och var så sjukt trött i flera flera dagar.
Jag och Rickard fick också feber men ingen av oss spydde.
Men man blir helt slut:(
Hoppas ni klarar er!

Anonym sa...

Hur är det med er? Du har inte bloggat på flera dagar så jag blir orolig. Är ni sjuka än eller har du bara inte haft tid. Ha det bra..kram / Anna