? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 9 februari 2009

Snö SNÖ SNÖ!!

Städat golv innan Edvin lekt.

Lite stökigare golv efter att Edvin lekt.

Men kan det inte sluta snöa????? Nu har det snöat hela jäkla helgen. Ute på gården är nu snön ca en meter. Och vi ska inte snacka om snöhögarna. Jag ser inte ens ut på vägen längre från vardagsrumsfönstret. Det blir inte kul sedan när det ska smälta allt det där! Men lite mysigt är det ju.....i fjällen kanske ;)




Idag har vi inte varit till sjukgymnasten och tränat för att det är inte plogat och då kan jag inte dra vagnen. Det blir alledeles för jobbigt för nacken. Så vi har varit hemma och jag skottade av gården när Edvin sov. Snart kommer stor-Edvin hit. Jag ska vara barnvakt en stund medans Maria är hos tandläkaren. Han kommer antagligen sova hela tiden. Våran Edvin är gnällig idag och vill inte göra särskilt mycket alls. Jag tror kanske att det är tänder. Han hade en aningens feber förut.

0 kommentarer: