? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 20 februari 2009

Vilken hemsk vecka....

Uha vilken vecka!!! Edvin har varit jättesjuk hela veckan. Och jag har inte öppnat datorn en enda gång. Jag själv har gått omkring som ett spöke de senaste dagarna. Men idag har jag fått sova 4,5 timme över dan så nu är man lite mer människa igen (Pär är hemma och avlastar, Puss på dig!). Edvin stackarn har haft jättehög feber alla dagar. Idag är det lite bättre. Han har kräkts lite då och då och vi har haft svårt att få i honom mat och vatten. Jag har gjort vätskeersättning som vi knappt få i honom. Vi har ringt sjukvårdsrådgivningen 5 gånger! Igår kväll och inatt var nog det jobbigaste. Kanske för att man var så trött efter en jobbig vecka. Men Edvin bara skrek och skrek. Han hade ont i magen. Han fick inte bajsa och spydde bara lite. Jag satt och sov med honom och låg på golvet halva natten. Han har snurrat och snurrat och snurrat och jämrat sig hela natten. De andra nätterna har också varit jobbiga med feberryckningar och jämringar. Jag har legat på en halv madrass på golvet med Edvin. Så ryggen är inte så pigg just nu. Jag har suttit och gått med Edvin i famnen hela dagarna och knappt kunnat gå på toaletten. Jag har inte hunnit äta något själv. Detta har varit den värsta veckan i mitt liv. Och jag tycker så synd om Edvin som mått så himla dåligt. Igår var vi till läkaren (äntligen efter 4 ringningar till 1177) men hon kunde inte hitta något fel. Som vanligt. Men det kändes ändå skönt att vi fått en läkare som tittat på honom, det känns bättre för en själv.

Idag verkar Edvin vara mycket bättre. Han har ingen feber och har bajsat två gånger, vilket är bra. Då kanske magen är lite bättre och han slipper ha ont. Han har fått i sig lite mat nu när jag sovit som han ÄN SÅ LÄNGE fått behålla. Säger inget än. Han har sovit lite bättre idag också. De andra dagarna har han sovit lite och ingenting (ca 10-30 minuter på en hel dag). Nu hoppas jag att det vänder, jag orkar inte se Edvin så här mer.

1 kommentarer:

Charlotte sa...

Men nu är det väl slut på elände?? Nu tar du nya tag, Edde. Bli frisk nu. Alfred saknar dig.