? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 11 februari 2009

Konstig dag


Lilla Edvin bland MYCKET snö.

Idag har varit en konstig dag. Edvin har sovit eller INTE sovit konstigt idag. Förmiddagsluren var bra. Jag väckte honom efter två timmar. Det brukar ju gå bra. Men sen på eftermiddan när jag skulle söva ner honom så bara skrek han i vagnen. Så jag tog in honom och tänkte att han kanske kan sova inne. Men icke. Jag prövade spjälsängen, våran säng, i famnen, spjälsängen igen, vagnen, famnen igen, spjälsängen igen och vår säng igen. Men ingenting fungerade. Han låg och pratade och höll på och rullade runt och gnällde. Så blev det tyst och jag trodde han somnat men inte då. Så då fick han komma upp och så får han vara vaken tills han ska gå och lägga sig.
Vi har varit en sväng på Öppna Förskolan. Gick hem efter lunch. Då försvann alla barn och föräldrar så det var inte så roligt att vara kvar. Men det blir en ny dag imorgon. Då blir det öppna igen.

Kallt har det varit idag också. Trist, det är lite FÖR kallt. Men solen skiner och det är väldigt fint ute.

0 kommentarer: