? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

söndag 22 februari 2009

En vecka kvar....

När Edvin var sjuk i veckan så var napparna hans bästa vän. Tre stycken samtidigt är ingen konst!


Ja så lider söndagen mot sitt slut och även denna hemska vecka som vi helst skriver bort från historien. Jag hoppas nu att Edvin verkligen blivit bättre och att han får vara frisk länge länge innan nästa... Han har varit grinig och ledsen hela helgen lite till och från. Han kräver uppmärksam hela tiden och jag vet inte om han har ont eller om han är hungrig eller bara uttråkad. Han går inte att lägga till natten. Han bara skriker och skriker tills vi tar upp honom och går ner igen. Då somnar han nästan i famnen och så går det bra att lägga honom i spjälsängen. Inatt sov han inne hos oss. Vi har flyttat tillbaka spjälsängen till vårt sovrum. När han vaknade vid 00.30 så la jag honom i vår säng. Han fick ingen mat eller någonting och det fungerade. Han sov sedan till 06. Då var han ledsen och skrek så där hysteriskt igen. Då antog jag i alla fall han var hungrig. Så vi gick upp och åt frukost. Han har ätit bra tycker jag i hegen.


Är det någon som har några ideér till varför han skriker så hysteriskt så är de välkomna! Jag bollar tandvärk, trötthet, ont i magen och otrygghet om vartannat.





Så är det sista veckan jag är hemma. Det känns helt okej faktiskt. Hjärnan är inställd på att börja jobba snart. Men jag hoppas att Edvin är pigg hela veckan så vi får göra en massa roliga saker. Vi hade ju planerat en del i veckan men allt sket sig. På onsdag ska jag klippa mig så då kommer mormor hit och är med Edvin. Sedan hoppas jag att vi kan träffa alla kompisar under veckan för sen lär det bli ett tag till nästa gång.





Det blev inget babysim ikväll för oss eftersom Edvin inte riktigt är kry än. Vi kommer inte fortsätta kursen efter detta. Vi har två gånger att ta igen men sen badar vi själva. Kanske det är någon som vill hänga med någon söndag framöver på dagen och bada????

5 kommentarer:

Charlotte sa...

Men du får verkligen inte börja jobba!! Vi hänger gärna med någon söndag på badet. Skulle va kul att pröva Storsjöbadet också, barnbassägen alltså.

Anonym sa...

Vi hänger också gärna med på badet ;)

Jenny sa...

Jag badar gärna med er. /Jenny :)

Anna sa...

Tror säkert att det är en blandning av allt det du skrev.Och han är säkert inne i en period då han har lite separationsångest. Och sen har ni tagit upp han igen när ni försökt sovit ner han och det har han fattat nu så han testar er säkert.Barnen är mycket smartare än man tror.Han kanske även känner på sig att det är förändring på gång.I och med att du ska börja jobba.Tycker ni inte det är allt för jobbigt tycker jag ni gott kan låta han somna tryggt i era armar. Han är bara liten en gång.Och bortskämd på närhet kan barn aldrig bli.Får hoppas han håller sig frisk nu.Och hoppas det går bra at börja jobba.Kram /Anna

Anonym sa...

Herregud e de redan du ska börja jobba??!!! Oj va tiden går fort. Och vi vill oxå gärna bada :)