? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

tisdag 3 februari 2009

Bra natt

Inatt vaknade Edvin först 03. Då åt han välling och somnade sedan om. Sen väcktes vi av Pärs väckarklocka vid 06. Bara att stiga upp.
Fy vad kallt det är idag också, -22 ute!! Och så har elementet i badrummet nere gått sönder så man fryser rumpan av sig där. Brrrrr.
Idag ska jag på Makeup-lektion på MakeupStore. Det känns lyxigt! Och så får man välja makeup för pengarna också! Toppen, jag behöver lite nytt. Farmor kommer hit och är med Edvin under tiden. Det blir bra. Jag ska dit mitt på dagen. Sedan när jag kommer hem ska jag fortsätta bakningen till ikväll när allt folk kommer. Det blir trevligt! Jag älskar att ordna sådant här.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Å, njut nu av sminkningen. Jag ska också boka tid. Men ska vänta lite.. :)
Vi ses ikväll. Ska bli trevligt.