? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

fredag 27 februari 2009

Duktig kille

Det gick bra igår kväll när farmor var här och la Edvin. Vi var på fjärrvärmemöte. När vi kom hem hade han sovit en timme men vaknade och var jätteledsen. Antagligen så hörde han våra röster. Så han fick komma upp en sväng. Sedan gjorde vi lite välling och jag la honom igen. Han ligger i sitt eget rum nu igen. Jag trodde inte att det skulle gå att lägga honom i spjälsängen. Jag stog kvar vid sängen tills han somnade. Sedan sov han till 05.30. Han fick välling då också och jag hoppades att skulle somna om till 07 åtminstonde. Men han låg en stund bara sedan ville han kliva upp. Därför sover han nu sedan 08.10.

Hela dan igår var Edvin mindre mammig. Han blev inte ledsen lika ofta och det gick bra att jag gick iväg flera gånger under dan. Det känns skönt. Får se om det börjar vända eller om det var bara igår.
Idag kommer Alfred hit och leker en sväng.

0 kommentarer: