? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

onsdag 25 februari 2009

Puh!

Det gick bra idag för mormor att vara barnvakt. Edvin var ledsen precis när jag gick. Jag vinkade och sa "Hejdå, vi syns sen!". Han slutade grina när jag gått. Så det var ju skönt. Jag var livrädd att han skulle vara ledsen länge.

Nu har jag klippt mig och varit en sväng på bokrean. Jag köpte lite böcker till Edvin. Några får han nog när han fyller år. Jag älskar bokrean. Det är då jag köper böcker. Men nu blev det mest bara barnböcker och man har ju inte samma ekonomi som förut så jag köpte inte lika mycket. Men en bok till mig själv blev det i alla fall. Och en bok till mormor (min mamma) som fyller år imorgon.

En annan sak. Ingen har väl missat att Prinsessan Viktoria ska gifta sig??? Nej tänkte väl det. Jag köpte aftonbladet idag och HELA tidninge var om detta. Det är väldigt roligt och så men ska vi älta detta nu i 1,5 år??????? Det blir lite tjatigt tycker jag i alla fall. Men Grattis och Grattis till ALLA andra "vanliga" människor som också ska gifta sig!

0 kommentarer: