? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 2 februari 2009

Utflyttad

Jag har helt glömt att berätta att Edvin har flyttat till sitt eget rum! I fredags kväll så fick han lägga sig i sitt rum. Jag sov med honom natten mot lördag och Pär sov med honom natten mot söndag. Det gick bra. Inatt så sov han där själv och det gick också bra. Jag gick upp 00.30 och 04.30 och gav han välling. Vi klev upp 07. Snacka om glad kille när man kom in på morgonen!! Då stog han upp i spjälsängen och bara skrattade. Han har inte varit ledsen förutom när han var hungrig, men annars har han roat sig själv och somnat om själv. Jag har hört att han har pratat och vridit sig, men sen har jag somnat av att det blivit tyst. Duktig kille!!! NU hoppas jag att det blir bättre nattsovning av detta så småningom. Inget jag räknar med ska hända de närmaste veckorna, men förhoppningsvis snart. Målet är ju att han ska sova hela natten.

Idag har vi stressat omkring här hemma. Först till sjukgymnasten. När jag skulle gå hem därifrån så vaknade Edvin och var jätteledsen så det vara bara att raskt promenera hemmåt. ääSen åt vi lunch, Edvin kräktes däremot upp all lunch. Han tål nog inte äpple, för jag gav honom äpplekompott till efterrätt och det kom upp allting. Vi åkte på affären och handlade. Sen så dammsög vi. När Edvin sen gick och la sig på em (han åt välling till mellanmål idag) så torkade jag golven och bakade, plockade undan lite. Skulle vilja hinna duscha också, men får göra det när han vaknar eller när Pär kommer hem. Puh! Så här blir det när det kommer folk hem till en imorgon och man ska baka och städa och hålla på. Men det är ju roligt också!!
Idag har Edvin stått alldeles själv en bra stund. Han ställde sig upp mot en av leksaksbackarna och så släppte han taget och stog där och höll på med någon grej innan han satt sig på rumpan. Herregud vilken racerfart!!! Det går fort!



Här är förresten Edvins senaste leksaker som vi köpte på Barnens Hus i fredags. Han älskar plinka plonken!

1 kommentarer:

sandra sa...

Edvin är så duktig:)